12-ta savaitė. Pirmojo etapo pabaiga

12-ta savaitė (bendroji ištvermė/atsigavimas)

atstatomasis                                            – 20km
aerobinis                                                 – 14km
aerobinis su greičio 10x100m intervaliukais  – 14,5km
ilgabėgis                                                 – 20,5km
išviso per 5 treniruotes                                – 69km
+baseinas             -1val.
+salėj bendrafizinis – 2val.
Berašant šito įrašo skaičiukus kilo rimtas įtarimas kad per greitai bėgu. Ne, ne esu lėtas midpacko bėgėjas, bet kad treniruotėse kur reikia bėgt lėčiau (atstatomosios ir aerobiniai). O ten kur reikia spaust – truputį pritrūksta. Ne tik įtarimas, ir skaičiukai tai rodo. Lyg ir stengiusi laikytis rekomenduojamų greičių, bet matyt dėl nepatyrimo ir dar ir dėl to, kad nesurenku per savaitę tiek km kiek norėtų knyginė programa, vis tą lėtą greitį viršiju.
Anais kartais pradžioj programų kilometražą džiugiai viršydavau ir  susimaudavavau tai su kokiu peršalimu, tai čiurnos, tai kirkšnies skauduliu, o pernai vasarą tuo nelemtai užkrėstu achilu.
Ir nuovargis… Po Jonavos savaitės, o juk ten visai nedaug tenubėgta, jaučiuosi kaip nukainuotos virtų daržovių salotos priemiesčio Norfoje darbo savaitės pabaigoje. O juk kaiptyč buvo atsigavimo savaitė! Kitą jau bus rimčiau – du ilgabėgiai ir tempinukas…
Dar minoro. Šią savaitė klubelyje kasmėnesiniai testai buvo. Rezultatai, kaip rezultatai – neseku jų; nustebino tai, kad kitas dvi dienas maudė kai kur… Reiškia apsileidom, nedirbom, o juk teste nieko egzotiško, tik pagrindinės raumenų grupės…
kovas?

Dar toks keistas reiškinukas: po gan intensyvaus aerobinio bėgimo jaučiuosi žvaliau negu po lėto ir trumpo atsigaunamojo… Kas gi čia?
Reklama
Įrašas paskelbtas temoje bėgimai, Pasiruošimas maratonui ir pažymėtas , .Išsisaugokite pastovią nuorodą.